Categories: Ogólne
      Date: lip 26, 2019
     Title: SUMMER DANCE CAMP 2019

Summer Dance Camp 2019 - obóz w Mikoszewie
sprawdź przydatne informacje



 

Data: 19 - 28 sierpnia 2019

Miejsce: Mikoszewo Restaurant & Spa BARCELONA

Transport: przejazd zorganizowany autokarem z Elbląga lub dojazd własny - prosimy zgłaszać, jeśli ktoś we własnym zakresie dowozi dziecko

Data i Godzina wyjazdu: 19.08.2019 (poniedziałek) 16:00 spod Szkoły Tańca BROADWAY w Elblągu, zbiórka o godzinie 15:30

Data i Godzina powrotu: 28.08.2019 (środa) 11:00 wyjazd z Mikoszewa

odwiedziny: nie ma odwiedzin :) po odwiedzinach dzieci za bardzo płaczą :)

dodatkowe atrakcje: wyjazd do Gdańska na rejst statkiem oraz zwiedzanie Westerplatte, warsztaty bursztynnicze, wyjście na plażę, Park Linowy

ZASADY i POZOSTAŁE INFORMACJE

- informację o dowiezieniu dziecka we własnym zakresie nalezy podać najpóźniej do 17.08.2019 sms-em na numer 606716626

- wszelkie informacje na temat problemów zdrowotnych należy zgłosić opiekunom i organizatorowi w dniu wyjazdu

- dzieci mogą zabrać ze sobą telefony komórkowe. Kadra ma prawo do tymczasowego zatrzymania telefonu, w przypadku jego nadużywania. Telefony będą przechowywane w pokoju kadry między innymi w okresie ciszy nocnej

- każdy uczestnik programu powinien dostosować się do szczegółowego programu zajęć, który ustalany jest przez kadrę na bieżąco biorąc pod uwagę kondycję dzieci :)

- każdy uczestnik warsztatów powinien zabrać ze sobą przede wszystkim niezbędne rzeczy na zajęcia taneczne: body, rajstopy, legginsy, baletki, pointy (kogo dotyczy), bolerko (na chłodniejsze dni), mały ręcznik, woda i inne. Dobrym i sprawdzonym rozwiązaniem jest przygotowanie zgrzewki wody (dla młodzieży duże butelki, a dla dzieci małe), każda zgrzewka powinna być podpisana.

- kadra nie może podawać dzieciom leków, suplementów diety, a nawet witamin, dlatego też należy przytować dzieciom witaminy, magnez, wapno, maść delikatnie rozgrzewająca - na zakwasy, maści przeciwzaplane itp. Dla bezpieczeństwa rzeczy wymienione w tym punkcie mogą być przechowywane u opiekunów - jednak muszą być zapakowane i podpisane

- rodzice młodszych dzieci mogą poprosić opiekunów o przechowanie pieniędzy - powinny być przygotowane w podpisanej kopercie

- prosimy wziąć pod uwagę, że uczestnicy Warsztatów większość czasu będą spędzać na salach tanecznych. W związku z tym nie należy pakować zbyt wielu ubrań poza strojami do ćwiczeń. najlepszy zestaw to:
* wcześniej wymienionie rzeczy na zajęcia taneczne
*koszulka z krótkim rękawem (max 4)
* bluza sportowa lub polar (max 2)
* dżinsy (max dwie pary) lub 
* legginsy (max trzy) ewentulanie jedna para spodni dresowych
*krótkie spodenki (mas dwie pary)
*koszulki na ramiączka lub bokserka (max 4)
* bluzka z długim rękawem (max 4)
* klapki, adidasy lub trampki, kalosze!
*pidżama
* bielizna ( tyle sztuk ile dni)
*kurtka przeciwdeszczowa 
*bezrękawnik (jeśli jest)
*kosmetyki,  ręczniki (plażowy i do kąpieli)
*spray na komary, krem ochronny na słońce
*szczotka do włosów, suszarka, przybory do czesania kitków i koków
* telefon, ładowarka
* dla najmłodszych dzieci blok rysunkowy lub kolorowanja i kredki :)
Przed rozpoczęciem pakowania, proszę sprawdzić prognozę pogody :) W przypadku, gdy jakimś cudem wszystkie rzeczy się wybrudzą, pomożemy wyprać :p

- uczestnicy Warsztatów będą ubezpieczeni - ubezpieczenie NW na 20.000 zł - jeśli rodzice chcą większej stawki ubezpieczenia, mogą indywidualnie ubezpieczyć dziecko

- jedzenie chipsów jest surowo zabronione

Kadra:

Organizator i kierownik: Ewa Kalka, tel.: 606716626
Opiekun: Paulina Jachimowicz tel.: 604086321, Małgorzata Wilczak 792284882
Kadra prowadząca zajęcia: Aliaksandr Rulkievich, Irina Wasilewska, Jacek Bajor, Agafia Wieliczko.